.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مجلس : قائم شهر یک شهر فرسوده است !
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبارو سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برروحیه و مدیریت جهادی گفت : من امروزاین روحیه را در قائمشهر نمی بینم..
نماینده مجلس : قائم شهر یک شهر فرسوده است !

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : قائمشهر یک شهر فرسوده است و همه مدیران باید با شهردار و شورای شهر همکاری و مساعدت کنند تا مشکلات شهر حل شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر، کمال علیپور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر توجه به مصوبات  شورای ترافیک شهرستان قائم شهر را برای حل معضل ترافیک این شهرمؤثر  دانست و گفت: روحیه جهادی و مدیریت جهادی در قائمشهر مشهود نیست.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبارو سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برروحیه و مدیریت جهادی گفت : من امروزاین روحیه را در قائم شهر نمی بینم.

علیپور با اشاره به اینکه منتقد کسی است که مسیر درست را به مدیر اجرایی نشان بدهد وانتقاد کردن دلیل بر رفتن مدیر نیست ، بیان داشت : متاسفانه امرانتقاد در مازندران نهادینه نشده است اگر به مسئولی بگویی چرا برنامه ای برای پیشبرد امور نداری می گویند فلانی مخالف دولت است.

عضوکمیسیون عمران مجلس تصریح کرد : مجلس به وظائف قانونی خود عمل می کند ودر طول 34سال عمر انقلاب اسلامی قانون های زیادی تصویب شد ولی متأسفانه بحث نظارتی و انتقادی خلاء جامعه محسوب می شوند و برابر اصل 60 قانون اساسی کار اجرایی بعهده مدیران اجرایی و کار نظارتی بعهده قوه مقننه است.

علیپور با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتداذعان داشت : اگر ما کارنکنیم و برنامه مدونی نداشته باشیم خودمان به مردم و انقلاب نااهل می شویم.

این نماینده مجلس به نقشه های شوم دشمن اشاره کرد و گفت : دشمن هزاران نقشه برای جلوگیری از گسترش انقلاب به کشورهای دیگر می کشد و در صدد شکستن استحکام و مقاومت ایران است آنوقت ما هیچ برنامه ای نداریم .

علیپور با تأکید بر اعمال ماده 8 و 9 قانون اساسی که بر زمینهای کشاورزی در مسیر طرح و تعریض جاده و بزرگراه دلالت دارد از کارشناسان مربوطه خواست در صدور رأی دقت کنند تا مردم متضرر نشوند.

وی با اشاره به اهمیت طرح مصوب بزرگراه قائمشهر به سمسکنده از مسولین خواست تا با همت خود زودتر این طرح را به پایان برسانند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی ریکا 27 تير 1393
بهتر بود تیتر می زدی :
قائمشهر یک شهر فرسوده با شهروندان فرسوده .
کیه که به فکر قائمشهر باشه ای بابا .
نا شناس 26 تير 1393
علیپور ما ازت چیزی نمیخوایم فقط ترو خدا این همه ادعا نکن دیگه حوصله صحبتهای توخالی شما رو نداریم .
شهروند قائمشهری 26 تير 1393
اقای علیپور خسته نشدی اینقر انتقاد میکنی پس کو عمل
شهروند 26 تير 1393
قائمشهر مگر شهر است ؟ باید متاسف بود برای مسئولین/هم نماینده و هم شورای شهر وهم شهردارشهر / ما که امیدی برای پیشرفت این شهر نداریم .
یک شهروند 26 تير 1393
این حرفو خوب اومدی که مدیران و شهردارو شورای شهر باید باهم باشن تا قائم شهر که جز چند شهر اصلیه مازندرانه به جایگاه واقعیش برسه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 تير 1393
همه ی شهرای مازندران شهرای اصلین.این فکرو از ذهنتون خارج کنید که بعضی شهرها اصلی و بعضی ها هم فرعی.این فقط فکر شماست و لطفا بسطش ندید
مهندس 26 تير 1393
علیپور خودت چیکار کردی تا حالا؟ انتقاد الکی نکن. راهکار بده
شهروند 27 تير 1393
از مدیران شمال میخوام این پیغام رو برسونید به نماینده های قایم شهر:
من یک شهروند قایم شهری الان فهمیدم چه اشتباه کردم به شماها رای دادم..،.،.....
آقای حسینی که از احداث پارک علم و فناوری در زمین قراخیل جلوگیری کرد و آقای علیپور که هیچ کاری برای این شهر انجام نداد....
مثل همیشه افسوس برای این شهر از داشتن شهری زیبا برقراره.........
بعد 30 سال از انقلاب کی میخواید به مردم به معنای واقعی خدمت کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 تير 1393
دوست من این اقایان خود را سوادکوهی می نامند پس خیلی برای قائمشهر دل نمی سوزونند با ارادت به همه سواد کوهی ها دوره بعد مال قائمشهری هاست.
شاهی 27 تير 1393
جالبه،مجلس به وظایف خودعمل میکند.خیلی خوب عمل میکنه،روزی 60 دفعه یه قانون روتصویب میکنن بعدش اصلاحش میکنن.همه به فکرخودشون وپست بعدازنمایندگی هستن.کسی که 3دفعه ردصلاحیت میشه وبعد بالابی تاییدمیشه انتظاربیشتری نمیره
شمال نیوزنشون بده به آزادی بیان وگردش آزادانه اخبارپایبندی
شهروندبابلی 28 تير 1393
آقایان نماینده ها خوب شعار میدین بهتره کمی به خود بنگرید همه مقصرند جز شما نماینده ها درست مثل ناصری و نیاز آذر نمایندگان بابل شما ظاهرا مردم رو مقصر میدانید
چرا شعار بی خود میدین آقایون مردم شعار نمیخان مردم کار میخان که شما و همکارانتان در استان مازندران اصلا به فکر عملی کردن شعارها نیستید پس بهتره شعار هم کمتر بدین......
نا شناس 28 تير 1393
سلام تشکر از اینکه به فکر مردم هستید خداوند عاقبت بخیر تان کند
نا شناس 28 تير 1393
فقط اکبری خداحفظ کندابهت داشت
نا شناس 28 تير 1393
شما که توانایی عوض کردن یه مدیرکل(اسد) رو نداری چیه انقد اظهار نظر میکنی؟
صابر 29 تير 1393
جناب علیپور دمت گرم که با جسارت سخن میگی و حرف دل مردم را میزنی الان تبلیغات زود راس انتخابات شروع شده این کامنت های تخریبی مال یکی دونفر از کاندیداهای جدیده که دارند با پول میلیاردی خودشان را برای انتخابات مجلس دهم اماده می کنند حرفتان را محکم بزنید جناب اقای علیپور از تخریبهای معلو االحال هم نهراسید دست علی به همراهتان
پاسخ ها به این نظر
بسيجي 29 تير 1393
عزيز دلم كاري كه خودت ميكني رو به ديگران نسبت نده!!تبليغات زودهنگام نشانه ي ضعيف ترين نماينده هاي بعد انقلاب قائمشهره!!حداقل مثل اون نماينده سابق باشيد بگيد ما اشتباهي اومديم مجلس،از مردم عذرخواهي كنيد.تبليغات زودهنگام رو شما شروع ميكنيد كه بنر ميزنيد تو شهر ميگيد براي راه اعتبار قائمشهر-جويبار!!(حداقل غلط املايي نداشته باش)فلان مبلغ بودجه گرفتم!آقاي نماينده اين وظيفه ات بود البته شما واسه هدف ديگه اي زدي
داود 29 تير 1393
یکی داره حرف حق را میزنه محکوم میشه به نظرات تخریبی این چه وضیعه چرا جسارت را از نماینده برای انتقاد میگیرد
نا شناس 29 تير 1393
این طرح هم مثل خارج کردن راه اهن از داخل شهر و جاده هفت تن به ساری و...فقط اسمی ازش برده میشه وجنبه تبلیغاتی داره و الا باتوجه به مصوب بودنش چرا تا حالا اقدامی صورت نگرفته؟
قائمشهری 28 تير 1393
حاج کمال عزیز دوستت داریم به خاطراینکه دارید حرف دل مردم را می زنید از تخریبها هم نهراسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.